Levering


Bestellen

Zodra uw bestelling door ons in goede orde is ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging toegezonden. Uw bestelling wordt na betaling direct in productie genomen. Zodra de betaling in goede orde is ontvangen, ontvangt u ook hiervan een bevestiging van ons.


Wijze van levering

Wij leveren uw bestelling netjes bij u tot op de stoep. Wij vervoeren bestellingen met een vrachtwagen welke is voorzien van een kooi-aap.  Voor de levering van kozijnen is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is ter ondersteuning van het lossen. Uit ervaring adviseren wij u rekening te houden met circa 1 a 2 personen aan mankracht. Dit daar de kozijnen, waar mogelijk, reeds voorzien zijn van glas. De chauffeur zal de nodige hulpmiddelen zoals glaszuigers bij zich hebben. Indien er in verband met bovenstaande geen mogelijkheid is om de kozijnen bij u te lossen, zal er een nieuwe bezorgafspraak met u worden ingepland. Houd u hierbij rekening met aanvullende leverkosten.


Houten bok

Bij grote hoeveelheden en/of omvangrijke vensters en deuren leveren wij uw bestelling met de vrachtwagen op een houten bok aan. De houten bok laten wij bij u achter en is onderdeel van uw bestelling. Deze mag u houden voor eigen gebruik en zullen wij niet meer bij u komen ophalen.


Overige informatie

Mocht er tijdens het verpakken en/of transporteren van de producten schade optreden, dan zullen wij de beschadigde onderdelen/producten zo spoedig mogelijk vervangen. Als geadresseerde bent u verplicht om de aflevering op zichtbare schade en volledigheid (het aantal pakketten) te controleren. Als u schade ontdekt of een afwijking in het aantal pakketten opmerkt, dient u dit bij levering op de vrachtbrief te noteren. De desbetreffende transporteur moet deze kennisgeving met zijn handtekening bevestigen.

 

Indien u tijdens het uitpakken van de producten enige vorm van schade of een afwijking in hoeveelheid constateert, dan dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen via info@luxkozijnen.nl. Wij zullen onmiddellijk contact met u opnemen om samen te bespreken wat de vervolgstappen zijn. Uiteraard kunt u van uw retourrecht gebruik maken om de bestelde producten terug te sturen; bekijk de retourvoorwaarden in de algemene voorwaarden voor meer informatie.


Afspraak

Op het moment dat uw bestelling in de fabriek gereed is gemaakt en volledig is samengesteld, nemen wij contact met u op om een afspraak voor de levering te maken. Vervolgens nemen wij één dag voor de afgesproken dag van levering contact met u op over de beschikbare tijdsblokken (de levertijd) op die dag. Op de dag van levering dient er iemand (met hulppersoneel) aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.